Известие

Collapse
No announcement yet.

Кормилна рейка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Кормилна рейка

    Днес се рових по колата защото от един известен период чувам едно леко потракване и днес за зла беда открих откъде е, а именно кормилният прът има лек луфт от лявата страна. Рейката няма течове. Ясно е че ще се прави но искам да попитам знаещите дали има вариант за обиране на този луфт поне за момента без да сменям втулките и ако ДА къде се намира болта, че днес май не видях такъв.

    Поздрави
    алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
    алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

  • #2
    166

    Колега,вътрешния накрайник има мека връзка и много често луфтовете идват от тях.
    Алфа Ромео 159

    Comment


    • #3
      Тук съм сложил някои снимки може да видиш какво има под маншона
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=59112
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Без да обидя някой ама Вие май не четете какво пиша. Луфта е в рейката или между кормилният прът /гребена/ който мести двата накрайника + шарнирите наляво и надясно и кара колелата да завиват и втулката. Та втулката която и в левият край на рейката е износена. Обикновенно има гайка или болт и под него една пружина и още едно нещо и като навиеш болта той натяга пружината и се обира луфта. Тук обаче май не видях такова нещо. Кормилните накрайници и шарнирите са ОК.

        Поздрави
        алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
        алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

        Comment


        • #5
          Колега натегни си рейката на мн. лесно място се намира гайката за която самия ти говориш.Между стабилизиращата щанга и магарето,точно до пиньона на самата рейка.С камък 17мм на гедорито и си ти.Съветвам те преди да пипаш там да бележеш с маркер за да знаеш колко точно натягаш за да стане корекцията както трябва и ако е нужно да върнеш обратно.Не прекалявай обаче че ще имаш проблем с твърдостта на волана.
          5 Ланчии зад гърба си!
          И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

          Comment


          • #6
            Е браво ето за това говоря. В интерес на истината там отзад не гледах. Търсих някъде отгоре. Да това за белязката е ясно. Отново много мерси.

            Поздрави
            алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
            алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

            Comment


            • #7
              http://media.snimka.bg/s1/0332/026908162.jpg?r=0
              Колеги, това ли e регулиращия винт за който става дума? В случая аз съм снимал десния откъм пасажерското колело. При мен вдясно е хлопането и новата втулка не премахна луфта във вътрешния накрайник...
              Last edited by silversnake; d.m.y г., 14:42.
              Alfa Romeo 166 JTD '99 Progression

              Comment


              • #8

                ...Хм. Ще си позволя да си задам въпросчето пак...Не знам снимката ли не е ясна достатъчно, що ли? Правена е отгоре, зад двигателя, дясна щанга. Идентичния болт с гайка отдолу го има и от късата /шофьорската/, до кормилния прът.
                И ако това е натегача, има ли значение откъде се натяга - откъм болта/отгоре/, откъм гайката отдолу /пред стаб.щанга/ или е все тая?... Не че няма да го налучкам, но не ми се играе насляпо, без да съм го правил.
                ...Поне автора на темата може да ми отговори, след като явно го е правил вече. За което мерси в аванс.
                П.П. Размерът на сниманото обаче е 19.
                Alfa Romeo 166 JTD '99 Progression

                Comment


                • #9
                  Това са болтовете с които рейката е завита към магарето и нямат нищо.
                  5 Ланчии зад гърба си!
                  И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                  Comment


                  • #10
                    .....общо..... Ок.
                    Alfa Romeo 166 JTD '99 Progression

                    Comment


                    • #11
                      Беше ми се скапал компа и затова не съм отговорил и да колегата ме е изпреварил това са болтовете които държат рейката към моста а болта за регулиране е друг но аз реших за момента да не пипам по ред причини.

                      Поздрави
                      алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                      алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                      Comment


                      • #12
                        Аз съм пробвал натягане на болта на механични рейки-резултата въобще не е добър, защото износването е в средата и при навит волан затяга в краищата.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Имам причукване което силно ме съмнява че е от рейката В крайна сметка ако установя че е от нея има ли регулиране, ремонт или смяна на цялата рейка или на кои детайли
                          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                          Comment


                          • #14
                            Ако причуква е по-скоро от накрайник или някоя втулка. Първо там гледай!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment

                            Working...
                            X